Termeni si Conditii – Politica de Retur

Utilizarea sit-ului:

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor si serviciilor prezentate pe site-ul www.naturart.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor prezentate pe acest site. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului se recomanda citirea cu atentie a acestui material.
Inregistrarea ca utilizator al acestui site reprezinta acordul dumneavoastra implicit privind primirea mesajelor electronice legate de produsele prezentate.

Copyright:

Intregul continut al site-ului www.naturart.ro incluzand elemente de design si grafica web este proprietatea www.naturart.ro si este protejat conform Legii dreptului de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industrial.
Folosirea fara acordul scris al proprietarului a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
Utilizatorul este obligat sa foloseasca informatiile de pe site-ul www.naturart.ro doar in interes personal, fara a avea dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a-l reproduce partial sau integral, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor www.naturart.ro fara acordul scris al acesteia.

Livrare:

  • pentru comenzile mai mici de 199 RON se solicită plata integrală în avans;
  • coordonate plată bancă:
  • NATUR ART SRL, RO21868532, J12/2554/2007;
  • UniCredit Bank: RO15BACX0000000586816000;
  • Banca Transilvania: RO59BTRLRONCRT0457033301.

Costuri:

Acordăm livrare gratuită tuturor comenzilor mai mari de 499 lei, doar în localitățile fără KM suplimentari din grila de taxare a firmelor de curierat;

Taxa de livrare pentru comenzile sub valoarea de 499 lei este de 24.99 lei, doar în localitățile fără KM suplimentari din grila de taxare a firmelor de curierat;

Costurile de livrare în localitățile cu taxare pentru KM suplimentari se vor comunica punctual, funcție de fiecare solicitare;

Pentru serviciul ”LIVRARE SÂMBĂTĂ” se încasează suplimentar 7.14 RON, taxa fiind percepută de către firma de curierat parteneră, Fan Courier.

Termene de livrare:

intre 24-48 de ore pentru comenzile plasate până la ora 15.00, inclusiv cele de Vineri pentru Sâmbătă;

intre 48-72 de ore pentru comenzile plasate după ora 15.00;

comenzile plasate Sâmbăta și Duminica vor fi livrate în ziua de Marți.

Info livrare:

la finalizarea fiecărei comenzi, înainte de ridicarea coletelor de către firma de curierat, veți primi pe mail avizul de expediere ( AWB ) al firmei de curierat și factura fiscală emisă de către Natur Art SRL;

pentru comenzile cu opțiunea „Plată Avans Bancă”, expedierea se va realiza doar în urma confirmării de încasare a contravalorii acestora, sau prin transmiterea unui extras de cont sau a unei plăți procesate de banca dumneavoastră.

Forță majoră:

Natur Art SRL nu poate să răspundă ad-literam pentru condițiile de livrare prestate de către terțele firme de curierat, decât în limita termenilor contractuali, în caz de forță majoră societatea noastră este exonerată de pagubele sau întârzierile produse de către terții prestatori – firme de curierat rapid;

Schimbarea termenelor și condițiilor:

www.naturart.ro isi rezerva dreptul sa faca modificari, actualizari privind termenii si conditiile, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor. www.naturart.ro isi rezerva dreptul sa faca modificari in structura site-ului fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor.
Continuarea folosirii site-ului implica acceptarea modificarilor efectuate.

Corectarea informațiilor eronate:

www.naturart.ro nu isi asuma responsabilitatea pentru textele de descriere a produselor, acestea fiind reproduse din materialele oferite de furnizori. De asemenea, imaginile care sunt prezentate pe site sunt cu titlu de exemplu, produsele efectiv livrate putand diferi de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul s.a.
Ne rezervam dreptul de a corecta eventuale omisiuni, erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, lipsa de acuratete sau erori ale produselor software, fara a anunta in prealabil.

Condiții de returnare:

Conform O.G. 130/2000, consumatorul are dreptul de a denunta unilateral comanda, notificand in scris sau telefonic ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice (art. 2 lit. b).
Legea mai prevede si faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si ale accesoriilor/consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, instructiunile de utilizare, etc).
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut si expedierea, la adresa de mai jos.
La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele care nu au fost returnate folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut si expedierea, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului

Utilizarea produselor:

Prin achizitionarea produselor expuse si puse in vanzare pe site-ul www.naturart.ro, clientul intelege si isi asuma respectarea instructiunilor de utilizare a acestora si intelege ca acestea sunt produse de utilizare profesionala care necesita o buna cunoastere a manipularii, folosirii, depozitarii etc. a acestora si nu vor fi puse spre revanzare in forma lor prezentata-bruta, necesitand practic avizarea tuturor beneficiarilor persoane fizice sau juridice despre natura acestor produse.

Politica de Schimbare produs sau Retur

Atunci când faceți o achiziție, produsul este însoțit in mod automat de o garanție valabilă pentru o perioadă minima de timp.

Pentru produsele destinate consumatorilor, vândute in Uniunea Europeana, există dreptul consumatorului de a reclama orice lipsa de conformitate într-o perioadă de 2 ani de la data livrării produsului.

În cazul in care produsul nu functioneaza bine si/sau nu prezinta caracteristicile pe care le-ați solicitat (de exemplu culoare, marime, material etc.), sunteti îndreptățit să returnați produsul la magazin, specificând că nu este în conformitate cu contractul (apelând la drepturile legale în cazul produselor neconforme sau la garantia voluntară (comercială) oferită de vânzător).

Trebuie sa returnati produsul către NATUR ART SRL în termen de 14  zile de la primire după momentul în care observați că există o problemă. •Dacă se ajunge la o intelegere asupra faptului ca produsul prezintă o lipsă de conformitate, NATUR ART SRL  vă va oferi una din următoarele soluții – înlocuirea, reducerea prețului sau rambursarea contravalorii produsului.

Returnare 

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași condiție în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

NU se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de folosire excesivă si/sau intervenții neautorizate etc.
Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibila revânzarea lor duce la refuzarea returului. Produsele pot fi returnate doar cu etichetele atașate și fără urme de utilizare.

Sunteți răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizării lui într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile funcționării produselor.

Nu uitați  să puneți  în coletul pentru retur originalul sau copia dovezii de cumpărare (bonul fiscal sau factura)

Noi vă vom returna numai valoarea produsului, nu și costurile de transport, CHELTUIELILE DE RETUR VOR FI SUPORTATE DE CĂTRE CLIENT. Ce este de făcut?

  1. Sunați la orice companie de curierat și solicitați ridicarea coletului de la adresa d-voastră. Pentru siguranța produselor, vă  recomandăm să alegeți firme de curierat care pun la dispoziție confirmare de primire / urmărirea coletului.
  2. Completați formularul de expeditie cu adresa Natur Art primite la comandă, verificand ca datele sa fie corecte și complete. Nu uitati să specificați contul bancar pentru a vă  putea returna banii.
  3. Adăugați în colet, alături de produsul pe care vreti să-l returnați  și factura aferentă comenzii.
  4. Specificați pe colet ”RETUR NATUR ART SRL” și trimite-l la adresa specificată de NATUR ART SRL în cadrul comenzii.
  5. Contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată în cel mult 15 zile calendaristice de la ridicarea returului.

OBSERVAȚII:

  • Completează cu atenție formularul, iar apoi atașează-l pachetului cu produsele pe care vrei să le returnezi. Un document nou îl poți solicita la Natur Art SRL (format.PDF). De asemenea, poți scrie propria declarație de retragere din contract sau ne poți trimite orice altă declarație neechivocă prin e-mail naturart.cluj@gmail.com
  • Nu uita să atașezi originalul sau copia dovezii de cumpărare ( factura) coletului-retur.
  • Îți vom fi recunoscători dacă produsul va fi în împachetat în ambalajul original al producătorului.
  • Returnarea o faci pe cont propriu, costul de transport nu va fi rambursat. Nu ne trimite colete „cu plata la livare” – nu avem posibilități tehnice de a primi un astfel de colet.
  • Ești răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizării lui într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile funcționării produselor.

RECLAMAȚII

Te rugăm să ne contactezi folosind adresa de email  naturart.cluj@gmail.com sau telefonic la numărul 0730 70 70 99.

PLATFORMA ODR

Dacă achiziționați bunurile în calitate de consumator, aveți dreptul să utilizați calea extrajudiciară de soluționare a litigiilor și de revendicare prin Platforma Interactivă de Soluționare a Disputelor Online (ODR), în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentul European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind sistemul online de soluționare a litigiilor în materie de consum și modificările la Regulamentul (CE) nr. 2006/2004 și la Directiva 2009 / CE.

Platforma ODR este un instrument interactiv pus la dispoziția consumatorilor din Uniunea Europeană prin care se poate depune o plângere. Link către platforma SOL: https://ec.europa.eu/consumers/odr

În același timp, am dori să vă informăm că utilizarea acestui sistem de soluționare a litigiilor de către noi nu este obligatorie.

Dorim să vă reamintim că adresa de e-mail la care ne puteți contacta este: naturart.cluj@gmail.com

Dispute și conflicte:

Ne straduim ca informatiile pe care vi le oferim sa fie cat mai clare si mai reale. Cu toate acestea pot interveni anumite erori. Nu oferim niciun fel de garantie directa sau indirecta privind calitatea informatiilor, imaginilor, produselor obtinute contra cost sau gratis prin intermediul serviciului nostru.
Se poate intampla ca la un moment dat, in dreptul unui produs, sa nu fie trecute toate detaliile despre acesta. Acest lucru se intampla pentru ca obtinerea si prelucrarea datelor despre un produs necesita timp si datele se introduc treptat. In general, in cateva zile de la introducerea unui nou produs, vor fi trecute si toate celelalte detalii despre acesta. www.naturart.ro isi rezerva dreptul de a nu oferi nici o garantie ca serviciul oferit va fi potrivit cerintelor tale sau ca serviciul va fi neintrerupt, sigur si fara erori de orice fel.
Nu suntem responsabili si nu putem fi tinuti responsabili in nici un fel, direct sau indirect, pentru orice paguba si/sau problema directa sau indirecta, de orice natura, ca urmare a folosirii serviciilor oferite de noi.
Fara nici o notificare prealabila, www.naturart.ro poate sterge sau adauga orice informatie pe site si poate intrerupe orice activitate sau arhiva din continutul site-lui.
www.naturart.ro nu se face raspunzatoare pentru coletele deteriorate datorita proastei manipulari din partea firmelor de livrare cu care colaboram.
www.naturart.ro isi rezerva dreptul de a refuza o comanda daca se gaseste in una din urmatoarele situatii:
– Produsul comandat nu este pe stoc;
– Imposibilitatea obtinerii confirmarii de plata;
– Identificarea unei erori in informatiile pentru produs, inclusiv pretul sau oferta promotionala;
– Clientul manifesta un comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios, etc.) sau are in istoricul comenzilor livrari refuzate.
Orice tentativa de acces neautorizat pe site-ul www.naturart.ro sau incercare de frauda vor fi raportate autoritatilor competente. Orice conflict aparut intre compania detinatoare a www.naturart.ro si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu, iar solutionarea conflictelor este de competenta instantelor judecatoresti romanesti. Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri.

Vă mulțumim, mult succes în tot ceea ce faceți!